Friday, March 6, 2009

Lalalalala...nak pergi kursus ni!

Dari 10 saaaaaaaaaampaila 30 hb Mac ni, aku g kursus. Ada 3 kursus berderet aku kena attend. Kursus induksi umum, khusus n kursus BTN. Perggghhh...seronok giler pegi kursus. Bukan seronok pasal ape...tapi dapat relaks kan sket otak aku yang dah rasa sebal n sebu pikir pasal keje ni. Kira kursus ni mcm aku g bercuti la.
Tp at the same time aku rs malas jugak nak g kursus ni sbb aku bukannya jenis yang suka kursus mursus ni. Leceh. Nnt ntah ape2 je aktiviti yang tak sesuai dgn umur aku yang makin lanjut ni. wakaka.
Baru2 ni (3RD MARCH 2009) aku celebrate my 27th birthday. Umo dah 27, tapi perangai takde mcm orang umo 27 tahun. Aaarggghhh...lagi 3 tahun akan ada nombor 3 plak dpn umo aku tu. 3 tu my favourite number, tapi bila nak apply kat umo ni...aaarggghhh...ngeri rasa.
Tapi papepun...esok aku akan bertolak ke kampung aku kat Muar. Tido sana semalam...n then hari Isnin...aku akan bergerak ke ILKAP, Bangi untuk attend kursus. Pening kepala pikir nak bawak baju2 banyak2. Yela dah kursus smpi 3 minggu. Dahla mcm2 penganjur pesan suruh bawah. Pakaian sukan la...apela...leceh betul. Kalau tak memikirkan boleh lupa kjp psl kerja ni...memang kalau aku boleh elak dari attend kursus ni...memang aku nak elak. Kerja2 kat ofis aku dah serah kat orang lain. Setakat mana aku boleh tinggalkan...aku dah tinggalkan amanah. Hopefully takde papela yang berlaku yang boleh menyusahkan diorang yang aku tinggalkan kerja2 aku tu. Kesian plak kat diorang nnt.
So...once again I'll sing...LALALALALALALALALALA...AKU NAK PERGI KURSUS! LALALALALALALALALALALA....

No comments: